typy skupinových cvičení

Bosu fit 2 slim - Eva Celtová

Bosu fit to slim je intenzivní cvičební lekce s využitím balanční podložky BOSU, střídání aerobní aktivity a posilování, která je bez choreografie. Cvičení komplexně posílí celé tělo, zlepší funkci kardiovaskulárního systému, posílí hluboký stabilizační systém, formuje problémové partie a speciálně břišní svalstvo.

Total body - Jitka Bendová

Total body je vytrvalostně silové cvičení vhodné pro začátečníky i pokročilé, zaměřené na formování všech svalových skupin celého těla. Jde o posilování ve středním tempu s využitím váhy vlastního těla, popřípadě jednoduchých pomůcek. Velmi úspěšně přispívá ke snížení nadváhy a tvarování postavy.

Aero yoga - Radka Janáková

Aero yoga, jinými slovy antigravity yoga nebo beauty yoga k nám přišla ze Španělska. V České republice je jen několik center, kde můžete zažít jogu, aniž byste se dotýkali země. Tato odnož jógy je doslova balzámem pro lidi, kteří trpí bolestmi zad a především krční páteře. Při cvičení nezatěžujeme kosterní systém, takže ji zvládnou i ti, kteří se zbytečně obávají silových jógových pozic. Komplexně má toto cvičení blahodárný účinek na prokrvení mozku, skvělý vliv na stav vaší pokožky a je nejlepší prevencí proti vráskám.

Twerk dance - Petra Michlová

Tanec Twerk je jedno z nejnáročnějších cvičení na hýždě, stehna a břišní svaly. Jedná se o spojení tance a cvičení, při kterém se pohybujete ve stoji, v podřepu, v kleče a v předklonu. Současně pohybujete boky nahoru a dolů a tyto pohyby doplňujete o drobné poskoky. Twerk má své rodiště v New Orleansu a popularitu tohoto tance v poslední době rozšířily popové hvězdy.

Latino fitness - Petra Michlová

Latino fitness zlepšuje celkovou fyzickou kondicia díky posilování tancem účinně tvaruje postavu. Zapojíte celý svalový korpus, především nohy, břicho a hýždě. Latinsko-americké rytmy, Slasa, original Samba, Cumbia, Reggaeton, Merengue, African dance..., navodí úsměv na tváři a dobrou náladu a zároveň zaručí spoustu spálených kalorií.

Břišní tance - Petra Michlová

Břišní tanec kompletně procvičuje tělo, mysl i duši. Představuje nejen dokonalý, tuk spalující a bezkontaktní trénink, který posiluje a tvaruje vnitřní i vnější svaly, ale také pomáhá zlepšit mínění o vlastním tělě. Ženy, jež se mu věnují, se cítí mnohem sebevědomější, mají zdravé držení těla a jsou spokojené se svou postavou.

Zumba - Petra Michlová

Zumba kombinuje prvky aerobiku a latinských tanců jako je například merengue, salsa, chacha, samba, cumbia, reggaeton a řadu dalších. Je to dynamické cvičeni plné unikátní latinsko-americké a exotické hudby, kdy choreografie střídají pomalé a rychlé rytmy na principu intervalového tréninku, čímž dochází k efektivnímu spalování tuků.

Slim step - Simona Dřímalková

Základní pomůckou k posilování spodní partie těla je step stair. Lekce probíhá formou kruhového tréninku. Během lekce instruktorka využívá i jiné cvičební pomůcky. Trénink je intenzivní, cvičí se v intervalech střídajících odpočinek a práci - kombinace kardio tréninku a posilování. 

HOT PILATES - Daniela Richterová

Mnoho lidí vyhledává cvičení Pilates kvůli bolestem zad a pohybového aparátu, které vzniká důsledkem vadného držení těla, špatnými pohybovými návyky a mnohdy nevhodně zvoleným cvičením. Současné pojetí cvičení Pilates metody ve velkých skupinách vám proto nemusí přinést požadované výsledky, protože nedochází k přesnému individuálnímu nastavení držení těla a následnému odstranění případných bolestí zad, páteře a kloubů. Z tohoto důvodu přicházíme s nabídkou lekce Pilates ve skupince maximálně čtyř osob kde vás může lektor při každém cviku zkontrolovat a případně opravit. K této osobní péči, která vám zajistí bezchybnost provedení jednotlivých cviků a maximální zlepšení přidáváme ještě jednu velmi příjemnou fyzikální veličinu - teplo. Cvičení Hot Pilates v malé skupině a teplotě mezi 35-40°C vám proti klasickému cvičení Pilates ve velké skupině a běžné teplotě přinese velké množství pozitivních účinků. Mimo nadstandardní dohled lektora pro správné provádění cviků vám teplo zajistí vyčistění lymfatického systému, detoxikaci těla, posílení imunitního systému a snížení krevního tlaku. Pomáhá se snížením potíží s migrénou, artritidou, astmatem, diabetem, nadváhou a celulitidou.

HOT CORE - Klára Plecendová

Hot Core je statické cvičení s vlastní váhou těla v teplotě 30-35°C zaměřené na formování postavy, redukci tělesného tuku, redukci celulitidy, zlepšení kvality pokožky, zvýšení kondice a odstranění bolestí zad. Hot Core cvičení využívá zejména balanční cviky pomocí pomůcek jako je BOSU, overbal, expander, které zaručí mimo výše uvedené výhody i zpevnění hluboké svalstva středu těla. Cvičení v teple dokonce snižuje chuť k jídlu a spálíte při něm dvakrát více energie než při cvičení v běžné teplotě. Mezi další přednosti a výhody cvičení Hot Core je rychlejší zahřátí svalů, šlach a kloubů a rychlejší nastartování metabolismu. Hot Core vám také zajistí odplavení škodlivých látek z těla, pročistí lymfatický systém, zvýší kapacitu plic, zlepší imunitu a krevní oběh. Cvičení a formování postavy v teple je navíc příjemným relaxačním a antistresovým zážitkem, které vás v nevlídném podzimním počasí a zimních mrazech příjemně nabije novou energií a naladí dobrou náladou a endorfiny. Cvičení trvá 60 minut.

HOT YOGA - Magda Kuncová

Ve speciálně vyhřívaném (zatím zkušebním prostoru) na teplotu 38-42°C si zacvičíme sestavu po sobě navazujících ásan a několik dechových cvičení. Pozice jsou sestavené tak, aby protáhly a posílily celé tělo. Hot yoga vychází z klasické hatha yogy. Cvičení yogy v teple má oproti klasickému cvičení desítky zdravotních pozitivních účinků. Čistí lymfatický systém, stimuluje funkci endokrinních žláz, detoxikuje tělo od škodlivých látek, posiluje imunitní systém, snižuje krevní tlak, zlepšuje krevní oběh, intenzivně prokrvuje všechny orgány v těle a zlepšuje funkci kloubů, vazů a šlach. Cvičení je vhodné na odstranění nebo snížení potíží s nespavostí, diabetem, migrénou, artritidou a astmatem. Cvičení v teple dokonce snižuje chuť k jídlu a spálíte 3x více energie než na aerobiku. Má vynikající estetické účinky na odbourávání tělesného tuku, redukci celulitidy a zlepšování kvality pokožky. Cvičením v teple uvolníte mysl, zbavíte se stresu a deprese. Cvičíme ve variantách 70 až 90 minut.

Fit to fight - Daniel Bodlák

Přijďte si zatrénovat z našim novým lektorem bojových umění, profesionálním filmovým kaskadérem a specialistou na boj z blízka. Lekce FIT TO FIGHT obsahuje rozcvičení, nácvik základních úderových technik s pomůckami a ve dvojicích. Další náplní tréninkové lekce je nácvik řešení krizových situací a jejich reálné zvládnutí. Cvičí se naboso. Začátečníkům stačí na první lekci ručník a voda nebo sportovní nápoj. Pokročilí si mohou s sebou vzít bandáže, případně rukavice.

Lady slim - Simona Dřímalková

Lekce funkčního tréninku bez choreografie. Lekce kombinují formování postavy a spalování tuku střídáním intervalů. V lekci se využívá velké množství různých cvičebních pomůcek.

Pilates - Silvie Hapalová

PILATES je nejzdravější způsob posilování a protahování celého těla. Veškeré cviky vycházejí ze středu těla, tzv. "power house" - jeho stabilita je základem pro harmonický a nenásilný pohyb končetin. Zpevněné bříško, správné držení těla, protažené svaly...to vše je výsledkem tohoto cvičení. Pilates je vhodný pro každého. Nic ale není zadarmo, i pilates je závislé na pravidelnosti.

Pilates - Simona Dřímalková

SLOTT PILATES - nová moderní metoda - využívá základní principy cvičení PILATES (zesílení středu těla) a CORE (zvýšení síly a flexibilivy svalů, odbourání bolesti zad, uvolnění, zesílení a zlepšení funkčnosti kloubů, příznivé ovlivnění koncentrace a dýchání).

Břišní pekáč - Soňa Berková

Břišní pekáč je nový systém cvičení na břicho, boky a hýždě vytvořené naší známou cvičitelkou aerobiku Hankou Kynychovou. Břišní pekáč je systém cvičení na tvarování a formování postavy s hubnoucími účinky, které v poslední době plní sály všech našich fitness center. Cvičení neobsahuje žádnou choreografii a nemusíte umět žádné názvosloví.

Pilates - Daniela Richterová

Pilates je oblíbené zdravotní cvičení pro začátečníky i pro pokročilé. Tato cvičební metoda probíhá zejména na zemi, bez hudby s obrovským důrazem na bezchybné vykonávání cviků a správné a koncentrované dýchání.

Břicho expres - David Dvořák

Břicho expres je intenzivní cvičební hodina zaměřená na břicho a ostatní problémové partie vašeho těla. V hodině se střídají posilovací cvičení vleže s cvičením ve stoje. Hodina neobsahuje choreografie. 

Wellness yoga - Monika Váchalová

Wellness jóga je cvičení proti bolestem zad a ideální pro odbourání stresu a napětí. Adaptováním pozic jógy uvolníme záda a klouby, posílíme a protáhneme svaly celého těla, zbavíme se napětí a zharmonizujeme tělo a mysl. Cvičení vás povede ke změně pohybových stereotypů a ke zlepšení držení těla. Cvičí se ve volném oděvu a naboso při tlumeném osvětlení. Wellness jógu zvládne každý.

Power yoga, Flow yoga - Radka Janáková

Power jóga je příjemná, klidná a pohodová. Nepotřebujete téměř nic, jen váš dech a vědomé řízení a kontrolu těla. Power jóga je zaměřena na harmonii těla a mysli, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbourání stresu a napětí. Je vhodná jako prevence před bolestmi zad, které jsou často způsobeny civilizačními vlivy, špatným držením těla, špatnými pohybovými návyky a jednostranným zatížením. Power jóga je prostě super. Flow jóga je určena hlavně pro začátečníky.

 

potřebujete více informací?

  • 585 205 700
  • 585 205 800

Otevírací doba :
PO - NE : 6:00 - 23:00

on-line kniha přání a stížností »