skupinové aktivity

Počet volných míst v OmegaKlubu k 1.5.2017: 6

Zájemci o členství, více info zde

typy skupinových cvičení

Gentle yoga - Marcela Šperlínová

Gentle jóga je výrazně lehčí, jemnější a jednodušší variantou silové Power yogy. Je vhodná pro začátečníky a zvládnou ji i senioři vyššího věku. Pomáhá proti bolestem zad a je ideální pro dopolední protažení a posílení celého těla a odbourání stresu a napětí. Adaptováním pozic jógy se uvolní záda, klouby, posílí se svaly celého těla a zlepší se dýchání, Cvičení vám celkově zlepší držení těla a zvýší vaší kondici. 

Aero Yoga - Radka Janáková

Aero Yoga, jinými slovy antigravity yoga nebo beauty yoga k nám přišla ze Španělska. V České republice je jen několik center, kde můžete zažít jogu, aniž byste se dotýkali země. Tato odnož jógy je doslova balzámem pro lidi, kteří trpí bolestmi zad a především krční páteře. Při cvičení nezatěžujeme kosterní systém, takže ji zvládnou i ti, kteří se zbytečně obávají silových jógových pozic. Komplexně má toto cvičení blahodárný účinek na prokrvení mozku, skvělý vliv na stav vaší pokožky a je nejlepší prevencí proti vráskám.

Více o Aero Yoze se dozvíte ZDE.

Wellness yoga - Monika Váchalová

Wellness jóga je cvičení proti bolestem zad a ideální pro odbourání stresu a napětí. Adaptováním pozic jógy uvolníme záda a klouby, posílíme a protáhneme svaly celého těla, zbavíme se napětí a zharmonizujeme tělo a mysl. Cvičení vás povede ke změně pohybových stereotypů a ke zlepšení držení těla. Cvičí se ve volném oděvu a naboso při tlumeném osvětlení. Wellness jógu zvládne každý.

Power yoga - Radka Janáková

Power jóga je příjemná, klidná a pohodová. Nepotřebujete téměř nic, jen váš dech a vědomé řízení a kontrolu těla. Power jóga je zaměřena na harmonii těla a mysli, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbourání stresu a napětí. Je vhodná jako prevence před bolestmi zad, které jsou často způsobeny civilizačními vlivy, špatným držením těla, špatnými pohybovými návyky a jednostranným zatížením. Power jóga je prostě super. 

Ranní jóga - Radka Melková

Vytvořte si svůj ranní rituál s lektorkou Radkou Melkovou každé pondělí a pátek od 7:00 - 8:00hod. v Sále 3. Mezi hlavní benefity ranní jógy patří: relativně uklizená hlava po probuzení, prázdný žaludek, pomalejší dýchání. Svaly, vazy a klouby se uvedou do funkčního provozu, zlepší se tělesná cirkulace krve a lymfy, proto budete méně unaveni. V neposlední řadě budete mít dobou náladu z toho, že jste začali den smysluplně.

Fitness yoga - Jitka Szabo

Fitness yoga

Fitness yoga je moderní odvětví yogy, která čerpá prvky z několika tisíc let staré hathayogy. Hlavní rozdíl mezi Fitness yogou a klasickou yogou spočívá v délce výdrží v pozicích (asánách). Fitness yoga se vyznačuje velkou dynamičností při přecházení z pozice do pozice.Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie.

Pilates - Daniela Richterová

Pilates je oblíbené zdravotní cvičení pro začátečníky i pro pokročilé. Tato cvičební metoda probíhá zejména na zemi, bez hudby s obrovským důrazem na bezchybné vykonávání cviků a správné a koncentrované dýchání.

Deep work, HIIT - Eva Celtová


HIIT a DEEPWORK


Problem zones, Břicho express, Cardio Goals - Simona Dřímalková


simona-drimalkova.jpg problem-zones-web.jpg


BOSU (Body Balance, Warm Core ) - Eva Celtová

eva celtova

Fit bosu je intenzivní cvičební lekce s využitím balanční podložky BOSU, střídání aerobní aktivity a posilování, která je bez choreografie. Cvičení komplexně posílí celé tělo, zlepší funkci kardiovaskulárního systému, posílí hluboký stabilizační systém, formuje problémové partie a speciálně břišní svalstvo. Slow bosu je podobně zaměřená lekce v pomalejším tempu. TBA je intenzivní komplexní posilovací cvičení s využitím váhy vlastního těla i pomůcek jako je BOSU.

Bikiny body forming - Jitka Szabo

Bikiny body forming

Fitness bikiny bodyforming je cvičení zaměřené na rovnoměrné formování a zpevnění celé postavy. Bodyforming se zaměřuje na posílení ochablých a protažení zkrácených svalů. Pomáhá vymodelovat pěkné křivky, zajistit správné držení těla, přičemž k cíly využívá vlastní hmotnost těla, proto je vhodé pro muže i ženy. 

Břišní pekáč - Soňa Berková

Břišní pekáč je nový systém cvičení na břicho, boky a hýždě vytvořené naší známou cvičitelkou aerobiku Hankou Kynychovou. Břišní pekáč je systém cvičení na tvarování a formování postavy s hubnoucími účinky, které v poslední době plní sály všech našich fitness center. Cvičení neobsahuje žádnou choreografii a nemusíte umět žádné názvosloví.

TRX - funkční trénink

Zapojte do tréninku váhu svého těla a vyzkoušejte speciální lekci funkčního tréninku určenou pro individuální nebo skupinovou formu. Budujte funkční sílu a vytrvalost spojenou s rozvojem stability, koordinace, flexibility a mobility. Cvičení je vhodné pro všechny úrovně fyzické zdatnosti, zátěž si přizpůsobujete sami.

Více o TRX se dozvíte ZDE.

Kruhový trénink - Adéla Mendroková

Wake up

Kruhový trénink je komplexní a vysoce kreativní forma tréninku vytrvalostní síly. Tento trénink je vhodný pro každý věk a různou úroveň pohybových schopností. Při kruhovém tréninku lze využít libovolný počet stanovišť podle prostorových možností, libovolný počet náčiní a nářadí. Cílem tréninku je získání nebo udržení fyzické kondice, zlepšení svalové síly a vytrvalosti.

Wake up Body (Funkční trénink) se vrací zpět ke kořenům a k základním pohybovým vzorcům. Optimální rozsah pohybu, vhodná zátěž a intenzita vychází ze specifických potřeb cvičence. Cílem funkčních cviků je prevence zranění v běžném životě a posílení hlubokého stabilizačního systému.

HOT CORE - Soňa Berková, Eva Celtová

12 fotografie

Hot Core je statické cvičení s vlastní váhou těla ve speciálně vyhřívaném prostoru zaměřené na formování postavy, redukci tělesného tuku, redukci celulitidy, zlepšení kvality pokožky, zvýšení kondice a odstranění bolestí zad. Hot Core cvičení využívá zejména balanční cviky pomocí pomůcek jako je BOSU, overbal, expander, které zaručí mimo výše uvedené výhody i zpevnění hluboké svalstva středu těla. Cvičení v teple dokonce snižuje chuť k jídlu a spálíte při něm dvakrát více energie než při cvičení v běžné teplotě. Mezi další přednosti a výhody cvičení Hot Core je rychlejší zahřátí svalů, šlach a kloubů a rychlejší nastartování metabolismu. Hot Core vám také zajistí odplavení škodlivých látek z těla, pročistí lymfatický systém, zvýší kapacitu plic, zlepší imunitu a krevní oběh. Cvičení a formování postavy v teple je navíc příjemným relaxačním a antistresovým zážitkem, které vás v nevlídném podzimním počasí a zimních mrazech příjemně nabije novou energií a naladí dobrou náladou a endorfiny. Cvičení trvá 60 minut. Více o HOT zde.

HOT YOGA - Magda Kuncová, Radka Janáková, Jana Vykydalová

1 2 34 fotografie

Ve speciálně vyhřívaném prostoru na teplotu 38-42°C si zacvičíme sestavu po sobě navazujících ásan a několik dechových cvičení. Pozice jsou sestavené tak, aby protáhly a posílily celé tělo. Hot yoga vychází z klasické hatha yogy. Cvičení yogy v teple má oproti klasickému cvičení desítky zdravotních pozitivních účinků. Čistí lymfatický systém, stimuluje funkci endokrinních žláz, detoxikuje tělo od škodlivých látek, posiluje imunitní systém, snižuje krevní tlak, zlepšuje krevní oběh, intenzivně prokrvuje všechny orgány v těle a zlepšuje funkci kloubů, vazů a šlach. Cvičení je vhodné na odstranění nebo snížení potíží s nespavostí, diabetem, migrénou, artritidou a astmatem. Cvičení v teple dokonce snižuje chuť k jídlu a spálíte 3x více energie než na aerobiku. Má vynikající estetické účinky na odbourávání tělesného tuku, redukci celulitidy a zlepšování kvality pokožky. Cvičením v teple uvolníte mysl, zbavíte se stresu a deprese. Cvičíme ve variantách 70 až 90 minut. Více o HOT zde.

Twerk dance - Nikola Sirotková

Tanec Twerk je jedno z nejnáročnějších cvičení na hýždě, stehna a břišní svaly. Jedná se o spojení tance a cvičení, při kterém se pohybujete ve stoji, v podřepu, v kleče a v předklonu. Současně pohybujete boky nahoru a dolů a tyto pohyby doplňujete o drobné poskoky. Twerk má své rodiště v New Orleansu a popularitu tohoto tance v poslední době rozšířily popové hvězdy.

Zumba - Zuzana Polesová

Zuzka Polesová 12 fotografie

Zumba je taneční fitness program, který vytvořil kolumbijský fitness trenér a choreograf Alberto „Beto“ Perez. Zumba představuje aerobní trénink – jedná se o formu intervalového tréninku, využívá se  „přerušovaný trénink“. Střídají se pomalé a rychlé skladby. Tepová frekvence se po dobu tréninku udržuje v aerobní zóně, zvyšuje se a klesá s měnící se skladbou.

Cardio Dance - Jitka Szabo

Leták Jitka Szabo

Taneční spalovací lekce s profesionální lektorkou Jitkou Szabo. Dostanete se do kondice, budete redukovat váhu zábavnou cestou, budete rozvíjet koordinaci a také rytmické cítění.

STEP CARDIO - Rosťa Kováč

Rosťa Kováč

Step aerobik je díky přirozenému rozproudění lymfy z dolních končetin a hýždí směrem nahoru nejlepší cvičení na odstranění celulitidy a snížení obvodu stehen, lýtek a boků. Lekce se bude skládat z jednoduchých stepových kroků a je prokládána krátkými intervalovými bloky na formování postavy.

pondělí - neděle
6:00 - 23:00

potřebujete více informací?
    585 205 700    585 205 800

On-line rezervace

  • POZOR - změna v rezervačním systému:

    V rámci zrychlení procesu načipování klientů dochází ke změně v systému při vyhledávání shodných jmen. Klienti, kteří při svém přihlášení do on-line rezervační systému zadávali číslovku ke svému příjmení ji již zadávat nemusí.

Nabídky partnerů


Napapijri
10% sleva pro členy

Platí pro rok 2015, neplatí na slevové a výprodejové akce.


více informací »

Napapijri
všechny nabídky »

© OMEGA centrum sportu a zdraví, Olomouc Webdesign, Eshop a Online Rezervační Systém - ESMEDIA Interactive s.r.o.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Rozumím