poradna, diagnostika

Počet volných míst v OmegaKlubu k 1.5.2017: 6

Zájemci o členství, více info zde

Online poradna pro zdraví

Vložit nový dotaz

Zdravím. Je mi 17 let a rozhodl jsem sám se sebou něco dělat. Chodím denně běhat 4,5km (nic méně, nic více) Jsem vysoký 178 a vážím cca 70kg. Běhám už měsíc a chtěl bych se zeptat, zda je to správně běhat každý den 4,5km. Zaběhnu to +- za 29-30 minut. Děkuji. Ještě bych dodal, že po běhaní si dám sprchu a dělám si ovoce, to znamená, že si do misky nakrájím 1/2 jablka. Nemám určitý čás, kdy chodím běhat, prostě když se mi chce, tak jdu. spíše se to pohybuje, že vyjdu 16:30 - 17:30 maximálně. Děkuji s pozdravem Danny

Dobrý den Danny,

    Osobně jsem se s tebou nesetkal, takže nedokážu posoudit, zda je běh pro tebe denně vhodný. Samozřejmě je to pohyb, takže k tomu, že si se se sebou něco rozhodl dělat, to prozatím určitě postačí. Ve své práci vedu klienty k dosažení cíle a k tomu každodenní pohyb nestačí. Potřebuješ vědět, co máš jíst, kdy odpočívat atd. Pokud budeme brát v potaz tvoji délku a vzdálenost běhu, tak spíše než na zvýšení kondice, se bude efekt projevovat na snižování tělesného tuku a tudíž i tvé hmotnosti. 

S pozdravem,

David Dvořák

Dobrý den Rád bych začal využívat vaše prostory, ale nevím kde začít. Sedm let jsem vesloval, ale minulý rok mi zjistili vysoký krevní tlak a zakázali mi veslování, protože je to sport, který krevní tlak zvyšuje. Břicho mě za ten rok narostlo, ramena se propadla a přibral jsem asi 15kg, proto jsem se to rozhodl řešit. Rád bych začal chodit do posilovny, ale nevím už jak mám co cvičit a jak správně a co se týče stravování tak jsem také na vážkách, proto Vás prosím o radu jaké Vaše služby bych měl navštívit, které mi na tyto odpovědí dají otázky a pomohou mě zpátky napravit mé tělo. Nějaké info o mě : 90Kg, 183cm, věk 18 let Přeji pěkný den

Dobrý den,

doporučil bych vám navštívit diagnostiku, abychom mohli zjistit více detailů o zdravotním stavu. Bylo by nejlepší domluvit ranní termín na lačno. První konzultaci máte zdarma a poté se můžeme domluvit na sestavení individuálních plánů na výživu apod. Jinak všechny pohybové aktivity v Omega centru vedou k napravení těla, a společnými silami vybereme takovou, která vás dovede k požadovanému výsledku.

S pozdravem

David Dvořák

Diagnostika a výživové poradenství

Omega centrum sportu a zdraví

Legionářská 1299/19, Olomouc 

Mobil:     +420 731 130 486

E-mail:    dvorak@omegasport.cz

Dobrý den, po delší době začínám posilovat a první měsíc chci jet formou full body tréninku. Přikládám jsem svůj vzorový tréninkový plán a chtěl bych váš názor zda-li je toto dostačný stimul pro svaly a celkově jestli by to takto šlo.... Jestli to není příliš, nebo jestli to není málo. Děkuji Pondělí: Záda - mrtvý tah 3x8 Nohy - dřep 3x8 Hrudník - benchpress 3x8 Lýtky- výpony v sedě 3x8 Ramena - tlaky s velkou činkou ve stoje 3x8 Biceps - bicepsový zdvih s velkou činkou 3x8 Triceps - francouzký tlak v leže 3x8 Středa: Hrudník - rozpažky s jednoručkami na rovné lavici 3x8 Nohy - výpady s jednoručkami 3x8 Záda - stahování kladky 3x8 Lýtka - výpony ve stoje 3x8 Biceps - bicepsový zdvih s jednoručkou 3x8 Ramena - tlaky na ramena s jednoručkami v sedě 3x8 Triceps - benchpress s ůzkým ůchopem 3x8 PATEK: Záda - mrtvý tah 3x8 Nohy - dřep 3x8 Hrudník - benchpress 3x8 Lýtky- výpony v sedě 3x8 Ramena - tlaky s velkou činkou ve stoje 3x8 Biceps - bicepsový zdvih s velkou činkou 3x8 Triceps - francouzký tlak v leže 3x8 - břicho cvičím ráno - tento tréninkový plán bych jel 1. týden s váhou 80% maxima, pauza mezi sériemi 60s. - 2. týden bych přidal váhu o 2,5-5kg na každý cvik a místo 3x8 bych jel 3x10, pauza mezi sériemi 60s. - 3.týden bych jel se stejnou vahou jako 2. týden a místo 3x10 bych jel 5x8, pauzy mezi sáriemi 30s. -4. týden bych jel lehčí trénink... ubral bych váhu na 65% svého maxima a jel bych 3x15, pauza mezi sériemi 30s.

Dobrý den,

trénink se mi jeví jako dostatečně profesionální. Doporučil bych spíše než s počtem opakování pracovat s váhami. Na zvýšení síly máme vzestupnou pyramidu (zvyšování váhy v sériích) a na zvýšení objemu sestupnou pyramidu (snižování váhy). Jinak cviky jsou podle mého názoru v pořádku s vyjímkou mrtvého tahu. Myslím si, že je zbytečné zařazovat tento cvik 2xtýdně. Raději místo něj zařaďte dřep.

S pozdravem

 

David Dvořák

Diagnostika a výživové poradenství

Omega centrum sportu a zdraví

Legionářská 1299/19, Olomouc 

Mobil:     +420 731 130 486

E-mail:    dvorak@omegasport.cz

 

Dobrý den, potřebuji celkově poradit. Bydlím na vesnici, takže fitcentrum je pro mě trochu daleko. Pracuji jako stolař a často mě bolí záda a ruce. Myslím si, že jsem celkem silný, ale chci nějak začít jak s jídelníčem, tak i s posílením, hlavně kvůli práci. Je mi 37 let a vážím 72kg. Kdysi jsem dělal gymnastiku, takže snesu hodně. I dnes udělám přes 100 kliků nebo stojku na rukou. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

chcete zlepšit více faktorů najednou, takže potřebujete sestavit na míru pohybový a také stravovací režim. Potřebujete se zaměřit hlavně na cviky, které budou kompenzací k pohybu, který máte ve vašem zaměstnání. Primárním cílem by tedy mělo být zdravotní zpevnění celého těla. Máte velmi dobré dispozice dosáhnout kvalitních výsledků v relativně krátké době (3-6 měsíců). S bližším poradenstvím vám rád pomohu osobně.

Hezký den

David Dvořák

Výživový poradce Omega

dvorak@omegasport.cz

Dobrý den, chci se zeptat - když posiluji bicepsy,tak mě občas pálí ve svalech.Můžete mě poradit co s tím a co dělám špatně a nebo jestli je nepřetěžuji .Děkuji za radu p.Čech

Dobrý den,
pálení ve svalech a svalová horečka jsou důsledkem hromadění laktátu, která se tvoří ve svalu při cvičení. Je důležité volit odpovídající regeneraci a stravu, aby se tento jev nestával pravidelným. Měl byste navštívit poradce, který zhodnotí jaký typ stravy se hodí k tréninku a zároveň pomůže i s potřebnými cviky. Zde najdete kontakty na všechny naše trenéry http://www.omegasport.cz/clanky/fitness/fitness.html, kteří se Vám rádi budou věnovat a pomohou sestavit adekvátní tréninkový plán, který doporučuji kombinovat se správně nastaveným jídelníčkem, nad kterým se můžeme potkat společně. V případě Vašeho zájmu mě neváhejte kontaktovat, první měření a konzultace jsou zdarma.

Hezký den

David Dvořák
Fitness trenér, výživový poradce
Tel: +420 731 130 486
dvorak@omegasport.cz

Dobrý den,
ráda bych se zeptala v čem dělám chybu, situace je taková, že cvičím denně na břicho cca 40-60 sklapovaček, když mám napjaté svaly je břicho dále pod povrchem sice tvrdé, ale pod kůží je tak 1 cm tuku (dle mého odhadu). A i když sedím nemám ho ploché spíše naopak. na závěr bych ještě dodala, že celkově jsem štíhlá (170 cm, 54 kg). Ráda bych se zeptala proč tomu tak je? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,
Pravděpodobně děláte chybu v technickém provedení cviků anebo vám také může chybět aerobní pohyb (chůze, běhání, rotoped), který se nejčastěji na redukci tuku doporučuje. Chce to minimálně 3 krát týdně zařadit aerobní aktivitu buď po posilování, anebo samostatně ve dnech, kdy necvičíte. S podrobnějším poradenstvím Vám rádi pomůžeme osobně.

Hezký den

David Dvořák
Fitness trenér, výživový poradce
Tel: +420 731 130 486
dvorak@omegasport.cz

Dobrý den.
Od nového roku chci aktivně chodit do fitka a přibrat, potřeboval bych si pořídit nějaký kreatin.
Bohužel pro mě se v nich moc nevyznám a nechtěl bych koupit nějakou blbost, byl bych moc vděčný za nějakou radu :) je mi 16 let a vážím 57 kilo.

Ahoj,
S užíváním kreatinu určitě ještě počkej. První bys měl navštívit fitcentrum, kde ti sestaví tréninkový plán, aby ses nepřetížil a dělal cviky správnou technikou. Je důležité také správné nastavení jídelníčku. Zde najdeš kontakty na všechny naše trenéry http://www.omegasport.cz/clanky/fitness/fitness.html, kteří se ti rádi budou věnovat a pomohou sestavit adekvátní tréninkový plán, který doporučuji kombinovat se správně nastaveným jídelníčkem, nad kterým se můžeme potkat společně. V případě tvého zájmu mě neváhej kontaktovat, první měření a konzultace jsou zdarma.

Hezký den

David Dvořák
Fitness trenér, výživový poradce
Tel: +420 731 130 486
dvorak@omegasport.cz

Dobrý den,
rád bych začal s běháním, ale zatím jsem rád když uběhnu 100 metrů. Hledal jsem na internetu nějaký plán a našel jsem takový, který by mě vyhovoval, ale nevim jestli se spolehlivý.
http://rungo.idnes.cz/jak-zacit-behat-pro-odkladace-sprintery-a-vecne-zacatecniky-p4f-/ctenari-sobe.aspx?c=A140708_181035_ctenari-sobe_jid
Píše se po 8 týdnech bych měl být schopen uběhnout 5 km v kuse. Myslíte, že tento plán funguje?
Děkuji.

Dobrý den,
myslím si, že tento plán určitě něco do sebe má. Základem bude dodržovat počty tréninkových dnů v týdnu a samozřejmě taky odpovídající regeneraci. V podstatě až do konce programu je to indiánský běh (střídání běhu a chůze) a nikdy ne celých 30 minut běh, takže bych to viděl jako odpovídající program k dosažení Vašeho cíle.

Hezký den

David Dvořák
Fitness trenér, výživový poradce
Tel: +420 731 130 486
dvorak@omegasport.cz

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda by jsme mi nemohly poradit, nějaký diagnostický test, který bych mohl použít v domácím prostředí, popř.v tělocvičně, na diagnostiku dolních končetin nebo zádového svalstva.
Děkuji Kvíčala Vít.

Dobrý den,

diagnostických testů je velmi mnoho. Vybral bych pro Vás test hamstringů (zadních stehen), při kterém vedete v sedu s nataženými končetinami rovný předklon trupu, kdy se překlápí dopředu i pánev. Na záda se obvykle testuje ohebnost páteře stranou (úklon v sedu přes lavici), kde se jako norma bere svislice z podpaží do rýhy mezi hýždě. Dále se posuzuje míra kulatého ohnutí páteře (norma jsou prsty několik cm nad zemí) a instruktor posuzuje rozvoj a plynulost zakřivení zad.
Diagnostické testy jsou velmi obsáhlou kategorií a je potřeba mít velké znalosti při jejich použití.

Hezký den

David Dvořák
Fitness trenér, výživový poradce
Tel: +420 731 130 486
dvorak@omegasport.cz

Dobrý deň,chcem začať posilovať,tak chcem radu či by ste mi vedeli dať niaký plán na cvičenie a či ma zmysel cvičit bez doplnkov proteiny.. aby som si to najprv skúsil dakujem.Chcem začať rysovať som dosť tažký moc sa do toho nevyznám tak budem rad za každú radu dakujem

Dobrý den,
rád Vám tréninkový plán sestavím, jen je potřeba mít stanovenou základní diagnostiku, sestavit výživový plán a můžeme začít samozřejmě i bez podpory doplňků. V případě zájmu mne kontaktujte.

Hezký den

David Dvořák
Fitness trenér, výživový poradce
Tel: +420 731 130 486
dvorak@omegasport.cz

pondělí - neděle 6:00 - 23:00
potřebujete více informací? 
   585 205 700    585 205 800
PARKOVÁNÍ V ALEJI

PARKOVÁNÍ V ALEJI

17. 10. 2017
více »
Masáže SOVA

Masáže SOVA

11. 10. 2017
více »
TERMÍNY HALOVÝCH TURNAJŮ 2017/2018 MALÝ OPEN

TERMÍNY HALOVÝCH TURNAJŮ 2017/2018 MALÝ OPEN

11. 10. 2017
více »
Nově otevřená prodejna adidas Lion Sport

Nově otevřená prodejna adidas Lion Sport

10. 10. 2017
více »
Dárkové poukazy na masáže a fyzioterapii Mgr. Zdeňka Bartla

Dárkové poukazy na masáže a fyzioterapii Mgr. Zdeňka Bartla

06. 10. 2017
více »
Další akce a novinky »

On-line rezervace

  • POZOR - změna v rezervačním systému:

    V rámci zrychlení procesu načipování klientů dochází ke změně v systému při vyhledávání shodných jmen. Klienti, kteří při svém přihlášení do on-line rezervační systému zadávali číslovku ke svému příjmení ji již zadávat nemusí.

Nabídky partnerů


Bikecentrum Specialized
10% sleva pro členy

více informací »

Bikecentrum Specialized
všechny nabídky »

Partneři

© OMEGA centrum sportu a zdraví, Olomouc Webdesign, Eshop a Online Rezervační Systém - ESMEDIA Interactive s.r.o.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Rozumím