poradna, diagnostika

Aktuální počet volných míst v OmegaKlubu: 12

Zájemci o členství, více info zde

ZAJÍMAVÁ TÉMATA O VÝŽIVĚ

RADY A TIPY NA ZDRAVĚJŠÍ CUKROVÍ

Vánoce vnímá spoustu lidí jako nepřekonatelnou překážku ve zdravém životním stylu a zejména pak v hubnutí. Vždyť přece cukroví je plné cukru a másla, zásoba bramborového salátu se dělá minimálně na týden a ještě je ve zvyku připravit vše minimálně pro 20 lidí, protože se to přeci rozdá. A pak všichni nosí do práce krabice cukroví a nabízejí ho ostatním, přičemž slovo ne neexistuje.

JAK VYBÍRAT ZDROJE BÍLKOVIN PODLE FYZICKÉ AKTIVITY?

Nelze doporučit univerzální poměr hlavních živin v jídelníčku tak, aby byl platný pro všechny. Vždyť i oficiální doporučení je relativně široké, a když navíc ještě počítáme s množstvím svalové hmoty a cílovou hmotností, můžeme pro různé dva lidi získat hodnoty i dvakrát vyšší. Každý z nás potřebuje individuální přístup.

Existují potraviny, které zrychlí metabolismus?

To, že dobře šlapající metabolismus znamená spálené kalorie navíc i snadnější hubnutí, není žádným tajemstvím. Pravdou ale také je, že žádné zázračné pilule nebo potraviny na zrychlení metabolismu a hubnutí tempem 10 kg za týden neexistují.

Co jsou omega-3 mastné kyseliny a proč jsou pro nás nepostradatelné

Mnoho z nás v hlavě stále nosí vzpomínky na pravidelnou lžíci rybího tuku od našich maminek či babiček. V dnešní době raději sáhneme po rybím oleji v kapslích, ale účinné látky zůstávají po staletí stále stejné – omega-3 mastné kyseliny. Proč bychom na ně ve stravě neměli zapomínat?

KEFÍR jako elixír zdraví!

Co je kefír ? Kefír je kvašený mléčný nápoj původem z Kavkazu a také z opatství v Tibetu. Jeho historie sahá neuvěřitelných 5 000 let do minulosti. Nejčastěji se připravuje z kozího, kravského nebo ovčího mléka a kefírového zrna. Svou strukturou je podobný jogurtu, ale je spíše kyselý a lehce šumivý.

10 jednoduchých tipů, jak jíst více vlákniny, být zdravější a snadněji hubnout

Máte ve svém jídelníčku dostatek vlákniny? Chutě na sladké i stále kručící žaludek vám možná napoví, že ne. Ačkoliv nám vláknina přináší minimum energie, je nesmírně důležitá a často jí přijímáme méně, než bychom měli.

S čím protein míchat? Po tréninku vsaďte raději na vodu.

Je pravda, že mléko díky obsahu tuku a laktózy (mléčný cukr) často dodá proteinu lepší a plnější chuť. V případě, že si jej chceme dát jen tak "na chuť" nebo jako náhradu denního jídla (svačinka v podobě proteinu s kouskem ovoce), je jeho kombinace s mlékem naprosto v pořádku.

Proč se nebát SACHARIDŮ k večeři?

Sacharidy k večeři jsou stále vnímané jako největší zloduši ve světě hubnutí, ale jsou v tom vlastně nevinně.

Antioxidanty

V tomto období je čas zvýšit příjem hlavně antioxidantů. Přečtěte si aktuální téma měsíce.

Mák

Zavzpomínejme na dětství – kdo by se s chutí nezakousnul do ještě teplého koláče od babičky plného voňavého máku? Pokud máte za sebou hodinku pohybové aktivity, tak si kousek dopřejte, jinak ovšem koláče z bílé mouky chválit nebudu, ale zaměřme se na mák, který z dnešního jídelníčku často mizí…

Nejzdravější ovoce? Goji Berry - kustovnice čínská

Mnoho lidí zanevřelo na chemické preparáty a léky s negativními vedlejšími účinky, proto se zmíníme o jednom z nejzdravějších ovocí - o kustovnici čínské. Ideální volbou je přidat ji do snídaňových cereálií. Samozřejmě ji najdete i u nás v nabídce müsli mixu. Připravili jsme pro vás také hotový mix, který si můžete zakoupit na recepci centra.

Zdravé koření a bylinky

Na jaře je ten pravý čas zasadit nejrůznější koření a bylinky a podpořit tak naše snahy ohledně zdravého životního stylu. Tady je pár tipů, které zaručeně upraví a harmonizují náš metabolizmu a to v té nejpřirozenější formě.

Detoxikace organismu

Přichází první hezké slunečné dny a s nimi i čas na „jarní úklid“ v našem těle.

Kváskový chléb

Pečivo je jednou ze základních potravin v našem každodenním jídelníčku. Dnes existuje nepřeberné množství různých druhů chlebů, rohlíků, baget…, každý si tak může vybrat dle své chuti.

Houby ve zdravém jídelníčku

Ačkoli letošní podzim nenabídnul slibované houbové žně, doufám, že alespoň pár kousků se vám podařilo nasbírat. A jestli ne, tak jste alespoň strávili čas nejpřirozenějším pohybem v přírodě a to se taky počítá.

Cizrna - znáte ji?

Cizrna beraní neboli římský hrách je zástupce luštěnin. V našich krajích ji používá jen hrstka věrných, ale jižané, především Španělé ji konzumují ve velkém a vědí proč.

Živé kultury

O co vlastně jde? Z televizních reklam často slýcháme poučky o nezastupitelné roli „milionů přátelských bakterií" nebo názvy typu Bifidus regularis, essensis a další. O čem je vlastně řeč?

NORDIC WALKING...tak trochu jiná chůze

Často se setkávám s otázkou, co je na chůzi s holemi tak zvláštního? Jaké jsou vlastně vhodné? Jak se ten pohyb správně jmenuje? A není to vhodné spíše pro důchodce?

pondělí - neděle 6:00 - 23:00
potřebujete více informací? 
   585 205 700    585 205 800
LEDNOVÁ AKCE 1+1 ZDARMA NA JÍDELNÍČEK „5X JINAK“

LEDNOVÁ AKCE 1+1 ZDARMA NA JÍDELNÍČEK „5X JINAK“

06. 01. 2021
více »
UZAVŘENÍ OMEGA CENTRA

UZAVŘENÍ OMEGA CENTRA

26. 12. 2020
více »
PF

PF

24. 12. 2020
PF více »
OMEZENÍ PROVOZU OD 18.12.2020

OMEZENÍ PROVOZU OD 18.12.2020

17. 12. 2020
POZOR více »
Hartman sport

Hartman sport

16. 12. 2020
partner centra více »
Další akce a novinky »

On-line rezervace

  • POZOR - změna v rezervačním systému:

    V rámci zrychlení procesu načipování klientů dochází ke změně v systému při vyhledávání shodných jmen. Klienti, kteří při svém přihlášení do on-line rezervační systému zadávali číslovku ke svému příjmení ji již zadávat nemusí.

Nabídky partnerů


Cafe Hájek
-10 % SLEVA mimo denní menu 11:00 - 14:00 hod.

více informací »

Cafe Hájek
všechny nabídky »

© OMEGA centrum sportu a zdraví, Olomouc Webdesign, Eshop a Online Rezervační Systém - ESMEDIA Interactive s.r.o.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Rozumím