skupinové aktivity

Počet volných míst v OmegaKlubu k 1.12.2017: 15

Zájemci o členství, více info zde

typy skupinových cvičení

POMALÉ LEKCE - JÓGA, PILATES, SM  SYSTÉM

Gentle yoga - Marcela Šperlínová

Gentle jóga je výrazně lehčí, jemnější a jednodušší variantou silové Power yogy. Je vhodná pro začátečníky a zvládnou ji i senioři vyššího věku. Pomáhá proti bolestem zad a je ideální pro dopolední protažení a posílení celého těla a odbourání stresu a napětí. Adaptováním pozic jógy se uvolní záda, klouby, posílí se svaly celého těla a zlepší se dýchání, Cvičení vám celkově zlepší držení těla a zvýší vaší kondici. 


Gentle yoga Gentle yoga Gentle yoga


Aero Yoga - Radka Janáková

Aero Yoga, jinými slovy antigravity yoga nebo beauty yoga k nám přišla ze Španělska. V České republice je jen několik center, kde můžete zažít jogu, aniž byste se dotýkali země. Tato odnož jógy je doslova balzámem pro lidi, kteří trpí bolestmi zad a především krční páteře. Při cvičení nezatěžujeme kosterní systém, takže ji zvládnou i ti, kteří se zbytečně obávají silových jógových pozic. Komplexně má toto cvičení blahodárný účinek na prokrvení mozku, skvělý vliv na stav vaší pokožky a je nejlepší prevencí proti vráskám.

Více o Aero Yoze se dozvíte ZDE.


AERO YOGA AERO YOGA


Wellness yoga - Monika Váchalová

Wellness jóga je cvičení proti bolestem zad a ideální pro odbourání stresu a napětí. Adaptováním pozic jógy uvolníme záda a klouby, posílíme a protáhneme svaly celého těla, zbavíme se napětí a zharmonizujeme tělo a mysl. Cvičení vás povede ke změně pohybových stereotypů a ke zlepšení držení těla. Cvičí se ve volném oděvu a naboso při tlumeném osvětlení. Wellness jógu zvládne každý.


Wellness yoga Wellness yoga Wellness yoga


Vinyasa Power yoga - Radka Janáková

Power jóga je příjemná, klidná a pohodová. Nepotřebujete téměř nic, jen váš dech a vědomé řízení a kontrolu těla. Power jóga je zaměřena na harmonii těla a mysli, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbourání stresu a napětí. Je vhodná jako prevence před bolestmi zad, které jsou často způsobeny civilizačními vlivy, špatným držením těla, špatnými pohybovými návyky a jednostranným zatížením. Power jóga je prostě super. 


Vinyasa Power yoga Vinyasa Power yoga Vinyasa Power yoga


Flow yoga - Radka Janáková

Lekce Flow yoga je vhodná pro začátečníky. Využívá pozic z hathajógy, soustřeďuje se na uvolnění, protažení a jemné posílení těla v nenáročých pozicích s důrazem na dech a výdrž. Jemná jóga Vám přinese harmonii jak pro tělo, tak pro mysl a duši. Bude pro Vás pevným, klidným a bezpečným přístavem v bouři všechních dní.


FLOW YOGA FLOW YOGA FLOW YOGA


Vinyasa yoga - Radka Janáková, Jana Vykydalová

Vinyasa yoga je založená na dýchání. Slovo vinyasa znamená „pohyb sladěný s dechem“. Yoga v tomto stylu tedy znamená, že budete plynule provádět jednu ásany za druhou v souladu s nádechem a výdechem. Cvičení upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní systém, neurovegetativní systém, imunitní systém, kardiovaskulární systém. Cvičení dokonale rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, velice účinně ozdravuje, očišťuje organismus a celé tělo a zbavuje únavy, napětí a stresu.

Vinyasa yoga in warm se cvičí při teplotě 25 - 35 stupňů celsia.


vinyasa yoga vinyasa yoga vinyasa yoga


Fitness yoga - Jitka Szabo

Fitness yoga je moderní odvětví yogy, která čerpá prvky z několika tisíc let staré hathayogy. Hlavní rozdíl mezi Fitness yogou a klasickou yogou spočívá v délce výdrží v pozicích (asánách). Fitness yoga se vyznačuje velkou dynamičností při přecházení z pozice do pozice.Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie.


Fitness yoga Fitness yoga


Detox yoga - Radka Čontošová

Ranní Detox yoga je zaměřená na očištění těla i mysli pomocí dýchacích technik, vyběru asán (pozic) podporujících činnost orgánů trávicí soustavy. Lekce je vhodná i pro začátečníky. Pro zvýraznění účinků detoxikace doporučujeme cvičit nalačno, před lekcí vypít 1-2 sklenice vody (ideálně vlažné vody s citronem).


DETOX YOGA DETOX YOGA DETOX YOGA


Pilates - Daniela Richterová, Jana Lébrová

Pilates je oblíbené zdravotní cvičení pro začátečníky i pro pokročilé. Tato cvičební metoda probíhá zejména na zemi, bez hudby s obrovským důrazem na bezchybné vykonávání cviků a správné a koncentrované dýchání. Pilates zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo, rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání.


Pilates Pilates Pilates Pilates 2 Pilates 2 Pilates 2


SM system - Klára Vyskočilová

SM Systém je rehabilitační cvičení, které slouží jako prevence a pro léčbu bolesti zad. Zaměřuje se na zdravotní složku cvičení a správného posílení ochablého svalstva a protažení svalstva zkráceného. Je určen jak pro málo fyzicky zdatné cvičence, tak i pro sportovce.

Cvičení je vhodné pro jakoukoliv věkovou skupinu od 5 let do 100 let – děti, ženy, muži, senioři, těhotné, nevrcholové i vrcholové sportovce. SM systém je vhodný pro lidi s problémy bolesti zad nebo kteří chtějí poruchám páteře předejít. Cvičení má také velký význam u prevence a léčby poruch velkých kloubů – kloub kyčelní, kolenní a ramenní, kluby nohou a klenba nožní. Tuto metodu využívá i mnoho vrcholových sportovců jako kondiční trénink s cílem zlepšit sportovní výkon a předejít přetížení a degeneraci páteře a velkých kloubů při sportu.

Cvičení se skládá se sestavy cviků dle MUDr. Richarda Smíška, které pomáhají správně aktivovat spirální svalové řetězce a tím umožňují protahovat páteř směrem vzhůru a zajistí tak ploténkám mezi obratli dostatečný prostor pro léčbu a regeneraci. Díky špatným návykům (sedavé zaměstnání, práce na notebooku) máme spirální svalové zřetězení ochablé a zároveň velmi přetěžované vertikální svalové zřetězení, které způsobují stlačování obratlů k sobě a meziobratlové ploténky jsou namáhány.


SM systém SM systém SM systém SM systém


POSILOVACÍ LEKCE

Problem zones, Břišní pekáč, Břicho express, Pevné Hýždě, Břicho/hýždě - Soňa Suchánková, Simona Dřímalková, Adéla Mendroková

Všechny tyto lekce jsou zaměřeny na cvičení břicha, boků a hýždí. Jedná se o systém cvičení na tvarování a formování postavy s hubnoucími účinky, které v poslední době plní sály všech fitness center. Cvičení neobsahuje žádnou choreografii a nemusíte umět žádné názvosloví. Ke cvičení se využivají různé cvičební pomůcky jako činky, tyče, stepy, bosů, gumy na posilování, overbally, fitbally.


Problem zones Problem zones Problem zones Břicho/hýždě Břicho/hýždě Břicho/hýždě Břicho express Břicho express


BOSU (Body Balance, Fit bosu, Cardio bosu ) - Eva Celtová, Soňa Suchánková

Bosu cvičení je intenzivní cvičební lekce s využitím balanční podložky BOSU. Jedná se o cvičení určené pro zpevnění svalů celého těla.

CARDIO BOSU - střídání aerobní aktivity a posilování, která je bez choreografie. Cvičení komplexně posílí celé tělo, zlepší funkci kardiovaskulárního systému, posílí hluboký stabilizační systém, formuje problémové partie a speciálně břišní svalstvo.

BODYBALANCE, FIT BOSU - V této hodině posilujete CORE – střed těla pomocí balančních cvičení, srovnáte si páteř, protáhnete ztuhlé svaly a posílíte ty, které mají tendenci k ochabování (břicho, hýždě).


HOT a WARM core HOT a WARM core HOT a WARM core HOT a WARM core


BODY TONING - Eva Celtová

BODY TONING je posilovací lekce zaměřena na  tvarováni těla a vytvoření pěkných ženských křivek. Nižší intenzita a více opakování. Ke cvičení se používají cvičební pomůcky: činky, overbally, gumy, tyče nebo fitbally.


HIIT a DEEPWORK HIIT a DEEPWORK HIIT a DEEPWORK


​TRX - funkční trénink

TRX - Radek Šimčík, Martin Vacek, Marcela Hrbáčková

Zapojte do tréninku váhu svého těla a vyzkoušejte speciální lekci funkčního tréninku určenou pro individuální nebo skupinovou formu. Budujte funkční sílu a vytrvalost spojenou s rozvojem stability, koordinace, flexibility a mobility. Cvičení je vhodné pro všechny úrovně fyzické zdatnosti, zátěž si přizpůsobujete sami.

Více o TRX se dozvíte ZDE.


TRX 1 TRX 1 TRX 1 TRX 1 TRX 1 TRX 1


TRX BOSU - Lenka Vondrová

Lekce TRX BOSU je cvičení se speciální balanční pomůckou Bosu v kombinaci se závěsným systémem TRX.  Slouží pro posílení celého těla, včetně hlubokého stabilizačního systému a získání lepší stability a rovnováhy.

Tato lekce je zaměřená na tvarování problémových partií, jako jsou bříško, boky, stehna a zadeček se zapojením i horní části těla a to paží. Cvičení je vhodné pro každého, v každém věku a s jakoukoliv kondicí.


trx 2 trx 2


HOT a WARM LEKCE

HOT a WARM CORE - Soňa Berková, Eva Celtová

Hot  a Warm Core je statické cvičení s vlastní váhou těla ve speciálně vyhřívaném prostoru zaměřené na formování postavy, redukci tělesného tuku, redukci celulitidy, zlepšení kvality pokožky, zvýšení kondice a odstranění bolestí zad. Hot Core cvičení využívá zejména balanční cviky pomocí pomůcek jako je BOSU, overbal, expander, které zaručí mimo výše uvedené výhody i zpevnění hluboké svalstva středu těla. Cvičení v teple dokonce snižuje chuť k jídlu a spálíte při něm dvakrát více energie než při cvičení v běžné teplotě. Mezi další přednosti a výhody cvičení Hot Core je rychlejší zahřátí svalů, šlach a kloubů a rychlejší nastartování metabolismu. Hot Core vám také zajistí odplavení škodlivých látek z těla, pročistí lymfatický systém, zvýší kapacitu plic, zlepší imunitu a krevní oběh. Cvičení a formování postavy v teple je navíc příjemným relaxačním a antistresovým zážitkem, které vás v nevlídném podzimním počasí a zimních mrazech příjemně nabije novou energií a naladí dobrou náladou a endorfiny. Cvičení trvá 60 minut. Více o HOT zde.

HOT YOGA - Jana Vykydalová

Ve speciálně vyhřívaném prostoru na teplotu 38-42°C si zacvičíme sestavu po sobě navazujících ásan a několik dechových cvičení. Pozice jsou sestavené tak, aby protáhly a posílily celé tělo. Hot yoga vychází z klasické hatha yogy. Cvičení yogy v teple má oproti klasickému cvičení desítky zdravotních pozitivních účinků. Čistí lymfatický systém, stimuluje funkci endokrinních žláz, detoxikuje tělo od škodlivých látek, posiluje imunitní systém, snižuje krevní tlak, zlepšuje krevní oběh, intenzivně prokrvuje všechny orgány v těle a zlepšuje funkci kloubů, vazů a šlach. Cvičení je vhodné na odstranění nebo snížení potíží s nespavostí, diabetem, migrénou, artritidou a astmatem. Cvičení v teple dokonce snižuje chuť k jídlu a spálíte 3x více energie než na aerobiku. Má vynikající estetické účinky na odbourávání tělesného tuku, redukci celulitidy a zlepšování kvality pokožky. Cvičením v teple uvolníte mysl, zbavíte se stresu a deprese. Cvičíme 90 minut. Více o HOT zde.


Hot yoga Hot yoga


CARDIO LEKCE

Twerk dance - Nikola Sirotková

Tanec Twerk je jedno z nejnáročnějších cvičení na hýždě, stehna a břišní svaly. Jedná se o spojení tance a cvičení, při kterém se pohybujete ve stoji, v podřepu, v kleče a v předklonu. Současně pohybujete boky nahoru a dolů a tyto pohyby doplňujete o drobné poskoky. Twerk má své rodiště v New Orleansu a popularitu tohoto tance v poslední době rozšířily popové hvězdy.


TWERK DANCE TWERK DANCE TWERK DANCE


Zumba - Zuzana Polesová

Zumba je taneční fitness program, který vytvořil kolumbijský fitness trenér a choreograf Alberto „Beto“ Perez. Zumba představuje aerobní trénink – jedná se o formu intervalového tréninku, využívá se  „přerušovaný trénink“. Střídají se pomalé a rychlé skladby. Tepová frekvence se po dobu tréninku udržuje v aerobní zóně, zvyšuje se a klesá s měnící se skladbou.


Zumba Zumba Zumba Zumba


Step/Dance cardio - Jitka Szabo

Taneční spalovací lekce s profesionální lektorkou Jitkou Szabo. Dostanete se do kondice, budete redukovat váhu zábavnou cestou, budete rozvíjet koordinaci a také rytmické cítění. Lektorka na lekcích střídá step cardio a dance cardio.


STEP/DANCE CARDIO STEP/DANCE CARDIO STEP/DANCE CARDIO


STEP CARDIO - Míša Schwarzová

Step aerobik je díky přirozenému rozproudění lymfy z dolních končetin a hýždí směrem nahoru nejlepší cvičení na odstranění celulitidy a snížení obvodu stehen, lýtek a boků. Lekce se bude skládat z jednoduchých stepových kroků a je prokládána krátkými intervalovými bloky na formování postavy.


Step a Cardio body Step a Cardio body


TRAMPOLÍNKY - Lenka Vondrová, Simona Dřímalková

Trampolínky jsou pulzující cvičení, při kterém se kombinují rychlé a pomalé poskoky na speciální trampolínce, která je opatřená madlem. Variace poskoků a cviků na trampolínkách je široká, intenzitu a sílu poskoků určuje instruktor. Skákání na trampolínkách je nejefektivnější způsob cvičení pro: snižování nadváhy, zlepšení nálady, tvarování celého těla, podporu srdeční činnosti, zlepšení fyzické kondice,  posílení svalstva, pročištění těla, zlepšení stability.

 

 


Trampolínky Trampolínky Trampolínky



Trampolínky Trampolínky Trampolínky Trampolínky Trampolínky Trampolínky


pondělí - neděle 6:00 - 23:00
potřebujete více informací? 
   585 205 700    585 205 800

On-line rezervace

  • POZOR - změna v rezervačním systému:

    V rámci zrychlení procesu načipování klientů dochází ke změně v systému při vyhledávání shodných jmen. Klienti, kteří při svém přihlášení do on-line rezervační systému zadávali číslovku ke svému příjmení ji již zadávat nemusí.

Podporujeme


Radim Stupka a Tereza Jendrulková
Radim Stupka a Tereza Jendrulková
další sportovci »

Nabídky partnerů


Profi-tisk group s.r.o.
20% sleva pro členy na nákup pralinek

více informací »

Profi-tisk group s.r.o.
všechny nabídky »

Partneři

© OMEGA centrum sportu a zdraví, Olomouc Webdesign, Eshop a Online Rezervační Systém - ESMEDIA Interactive s.r.o.
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Rozumím